Music is Life

2011年12月23日星期五

分享。



最近狂热迷上这几首歌。

 歌词。

太有意思



 IF I DIE YOUNG




If I die young, bury me in satin  ,
  Lay me down on a bed of roses  ,
  Sink me in the river at dawn  ,
  Send me away with the words of a love song  .

如果我年轻就死了,请把我埋在缎中,
让我躺在满是玫瑰的床上,
让我黄昏时沉在河水中,
、让情歌中的词句将我带走。





 

 JAR OF HEARTS


who do you think you are?
runnin' 'round leaving scars .
collecting a jar of hearts .
tearing love apart .
you're gonna catch a cold .
from the ice inside your soul .
don't come back for me .
who do you think you are?


你以为你是谁?
你凭什么到处践踏真爱
把别人的真心收集到自己的罐子里
你如此的亵渎真爱
你会因此得到报应
因为你的内心太过冷酷
不要回来找我
你以为你是谁?

 
这两首歌,
不容易唱啊。
练习中,
第一个听众会是谁呢?=)

------------------------------------------

Voice of the Girls=]

  "My heart is always open for You"

我的心,可以装下很多的人,
但是长住的不多,
一个就足=D


AntLee.

没有评论:

发表评论